Pre-departure! - Reisverslag uit Hulsberg, Nederland van Maartje Bosch - WaarBenJij.nu Pre-departure! - Reisverslag uit Hulsberg, Nederland van Maartje Bosch - WaarBenJij.nu

Pre-departure!

Door: Maartje

Blijf op de hoogte en volg Maartje

04 April 2016 | Nederland, Hulsberg

Hallo lezertjes,

Hier nog even een berichtje vanuit ons kikkerlandje, voorafgaand aan mijn reis. Zoals de meeste van jullie weten ben ik, na veel inpakken klaar om te gaan en nu is het dan ook bijna zo ver! Ik vertrek naar het verre, (hopelijk) warme Australië!
Aanstaande vrijdag is het voor mij zo ver, en vertrek ik na maanden van voorbereiding, eindelijk!
Dit is nog even een kort verslagje, ik heb nu nog niet zo veel om over te schrijven! Dit zal gedurende de komende weken gegarandeerd veranderen. Ik hoop jullie de komende weken geboeid te houden met mijn verhalen over het leven 'Down Under' en alles wat daarbij hoort!

Groetjes aan iedereen en mijn volgende berichtje komt uit Australia!

  • 04 April 2016 - 17:21

    Suzan:

    Hoi Maartje
    Eindelijk is het zover na maanden voorbereiding
    dit is spannend he
    Groetjes pap en mam

  • 04 April 2016 - 20:01

    Tante Annie:

    Hallo Maartje

    Alvast een mooje tijd bij de Aussies .
    Wat heeft het lang geduurd .
    Maar nu is het eindeljik zo ver .Nog een paar nachtjes bij mam en pap.
    Wij wensen je een mooie vlucht.
    Een dikke poen van ome Fon En tante Anny.
    Vele groetjes en tot horens.

  • 05 April 2016 - 11:00

    Marie-josé:

    Hallo Maartje.

    Heel veel plezier in het verre Australië we kijken naar je verslagen.

    Groetjes Har en Marie-josé.

  • 06 April 2016 - 14:27

    Petra Deeessen:

    Hoi Maartje ik wens je een goede en leuke reis naar Australië geniet er maar van

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hulsberg

Maartje

not all those who wander are lost

Actief sinds 03 Feb. 2016
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 2483

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: